7 mars 2011

dålig uppdatering :(

förlåt för dålig uppdatering folk :( har vart i varberg hela helgen hos älskling :) har bland annat vart i falkenberg o käkat hamburgare och pommes:)


nej fyfan asso...har känt mig lite krasslig hela helgen hemma hos älsklingen men trodde inte att det var något tills jag fick följa med familjen till vårdcentralen ida...har haft skitont i kroppen o har fan inte sovit många timmar inatt, stackars älskling som fick ta hand om mig :s
men men, vi drog till vårdcentralen där dom visade att jag hade öroninflammation :(
så, dags för en ny pencillinkur...igen...3 kurer på 2 månader, JAG ÄR DUKTIG!
så nu mår jag illa som fan, kan varken äta eller dricka typ, knarkar värktabletter och det känns som att huvudet ska sprängas :( så ingen skola denna veckan heller...


hoppas att ni mår bättre än jag sötnosar<3

puss<3

1 kommentar:

  1. följa varandra va blogkeen? :)

    klicka här och följ: http://www.blogkeen.com/visit_blog.aspx?id=22765

    när du gjort det så kommentera min blogg att du gjort det så följer jag dig :)

    SvaraRadera